تبلیغات
فایل خونه - تاثیر فناوری اطلاعات ارتباطی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر عملکرد مبتنی بر مشتری
 
فایل خونه
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : حامد مستوفی
مطالب اخیر
نویسندگان
تاثیر فناوری اطلاعات ارتباطی بر عملکرد و کارایی سوداوری

تاثیر فناوری اطلاعات ارتباطی بر عملکرد و کارایی سوداوریتاثیر فناوری اطلاعات ارتباطی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر عملکرد مبتنی بر مشتری

The Effects of Customer Relationship Management Relational Information Processes on Customer-based PerformanceThe Effects of Customer Relationship Management Relational Information Processes on Customer-based Performance

تعداد صفحات انگلیسی: 45 صفحه با فرمت pdf
تعداد صفحات فارسی : 20 صفحه با فرمت ورد
دانلود متن انگلیسی 



چکیده
هدف مقاله زیر توصیف

چکیده

در این مقاله اثر تمامیت  فناوری اطلاعات ارتباطی CRM  روی عملکرد ارتباطی مبتنی بر مشتری و کارایی سوداوری بررسی شده است.علاوه براین, جهت گیری تعاملی (interaction orientation) و آمادگی مدیریت منابع انسانی بعنوان تعدیل کننده های رابطه بین فناوری اطلاعات ارتباطی CRM و عملکرد مبتنی بر مشتری اتخاذ شده اند.در این مطالعه هم از شیوه های کمی و هم کیفی استفاده شد.نتایج نشان داد که تمامیت فناوری اطلاعات ارتباطی, عملکرد ارتباطی مبتنی بر مشتری(یعنی رضایت مشتری, و تبلیغات شفاهی مثبت توسط مشتری(WOM)  ) را تسهیل می کند و به نوبه خود عملکرد سوداوری را افزایش می دهد.

مدل فرض مقابل نشان داد که هم جهت گیری تعاملی و هم آمادگی CRM, نقشی واسطه ای در ارتباط بین فناوری اطلاعات و عملکرد ارتباطی دارد.مدیران باید تمامیت و یکنواختی فرایندهای اطلاعات CRM را تقویت کنند, سطح جهت گیری تعاملی با مشتریان را افزایش دهند و آمادگی CRM شرکت را برای خدمت رسانی به مشتریان خود حفظ کنند.

کلید واژه ها:

1.مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

2.فرآیندهای اطلاعاتی

3.عملکرد مبتنی بر مشتری

4.جهت گیری تعاملی

5.آمادگی CRM

 

1:مقدمه

در بازار کسب و کار معاصر, شرکت ها باید تلاش زیادی برای رقابت با شرکت های رقیب انجام دهند.شرکت ها بمنظور پاسخ سریع به نیازهای مشتری و ایجاد روابط مطلوب بیشتر, محصولات و خدمات دلخواه را جهت ایجاد سطوح ارزشی مختلف برای مشتریان منحصربفرد توسعه می دهند. بر اساس این روند بازار, مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بعنوان یک شیوه تجاری مهم جهت ایجاد دانلود فایل




نوع مطلب : ترجمه، 
برچسب ها : تاثیر، فناوری، اطلاعات، ارتباطی مدیریت، ارتباط، ب، ا مشتری،
لینک های مرتبط :
دوشنبه 12 تیر 1396 07:17 ب.ظ
Hey there, You have done an excellent job. I will certainly digg it and in my opinion recommend
to my friends. I am confident they will be benefited from this
website.
چهارشنبه 31 خرداد 1396 01:48 ب.ظ
We're a bunch of volunteers and starting a
new scheme in our community. Your web site offered us with valuable info to work on. You
have performed an impressive activity and our entire community will likely be thankful
to you.
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 07:00 ب.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to
say that I have really enjoyed browsing your blog posts.
After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you
write again very soon!
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 08:43 ق.ظ
My partner and I stumbled over here coming from a different web
page and thought I may as well check things out. I like what I see so now i'm following you.
Look forward to looking over your web page again.
شنبه 9 اردیبهشت 1396 03:55 ب.ظ
Hello, Neat post. There is an issue together with your web site in web explorer, might
check this? IE nonetheless is the marketplace chief and a large section of folks will pass
over your magnificent writing due to this problem.
پنجشنبه 24 فروردین 1396 04:45 ق.ظ
Fantastic blog you have here but I was curious if you knew of any forums that cover the same topics discussed here?
I'd really love to be a part of community where I can get comments
from other knowledgeable people that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know. Appreciate it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :